sobota, 20 kwietnia 2019

WielkaNOC

                                WIELKANOC 2019 !!!


     Nawet nie wiecie jak szybko mi czas płynie, po zawarciu związku małżeńskiego! Tak, jestem mężatką i bardzo mnie to cieszy, spełniam się w tej ROLI. Mam nadzieję, że w tym roku nie będzie gorzej tylko LEPIEJ i LEPIEJ.!!


              KOCHANI.... 😍😘


                                Wesołych , Spokojnych , Radosnych ŚWIĄT WIELKANOCNYCH.

       Kobiety = MOOOKREGO DYNGUSA !!! 😜😄


                                         WESOŁEGO ALLELUJA 💕



***ps...*** jestem w trakcie nowego opowiadania, pisze już go 3 tygodnie i mam dosłownie 3 strony ? OMG.



Pozdrawiam,
Zakłamane Oblicza Życia!

2 komentarze:

  1. .....Wesołego Alleluja....
    Ale gdzie nowe opowiadanie???? W kwietniu były święta ok, ale już jest czerwiec ?! OPOWIADANIE …!!!!
    Ruszaj się kobieto ;*****

    OdpowiedzUsuń