czwartek, 1 lutego 2018

Come BACK

Witajcie kochani moi!
Co tu się działo, jak mnie nie było?
Nuda... - Przepraszam.
Wracam do was, wyczyściłam BLOGA do zera, wszystko idzie do kosza. Rewolucja! Jedynie co zostawiam? Nazwa, jej nie zmienię. 
Nie będzie już rozdziałów, straciłam rachubę, wątek, wszystko. Brak czasu też dużo, zdecydowanie dużo zrobił. Mimo, że obiecywałam. Ile mnie tutaj nie było 2 lata, strasznie długo, nie sądzicie? 
Więc o czym będzie blog, jak została nazwa? Będę pisała krótkie opowiadania, jak na początku mojego debiutu, jak można to tak nazwać... 
O czym będą opowiadania? Ha, różnie.. Sama nie wiem, nie zaczęłam nawet szczerze mówiąc.. Ale na razie mam wolne, mam czas, będę kombinować a co mam robić! Jak pamiętacie czytałam książki, dalej czytam, nie wiem po co mówię w czasie przeszłym! Przyznam się, regularnie to ja nie czytam, jak mi się chce to czytam, idę do biblioteki miejskiej, wypożyczam i czytam. 
No to już wiecie o co kaman... Czytam to mam jakąś tam wizje swoją, swoją wenę "twórczą" .. Oczywiście ze mnie nie jest żaden humanista, boże popełniam błędy w języku Polskim! Uprzedzam...!! 
No to co, no to jak... Ogłoszenie moje wystawiłam, czas zacząć się za wypociny! 
Come BACK, dobra nazwa tytułu, obym nie straciła znowu rachubę. 

Pozdrawiam, 
Zakłamane Oblicza Życia.

4 komentarze:

  1. No wróciłaś, my a najbardziej ja, bardzo się cieszę, że nie opuściłaś tego bloga tak na 100%, tylko zrobiłam wielki come back xd Liczę na to, że już nie długo dodasz pierwszy wpis, pierwszą historie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłaś*
      przepraszam literówka, a wina słownika ze smartfona. Wybacz...

      Usuń
  2. Cieszy mnie to że dalej piszesz pytałem nie raz czy bedziesz dalej pisała dalej a tu widzę przełom oby tak dalej !!! Jestem od samego powstania tego blogu i bede wiernym czytelnikiem zawsze bo zawsze zerkne tu :) pozdrawiam P.S. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do czytania bloga, moich wypocin oraz komentowania w wolnej chwili, dla mnie to mobilizacja. Pozdrawiam. ;)

      Usuń